GO & GLA

men ingen kexchoklad!!

Oj, så bra det här går, det är nästan så man blir mörkrädd.

Var på promenad igår och har varit på promenad idag, fast det här j-a skoskavet tar snart död på mig, vete gudarna vad jag ska hitta på, nån som har nåt tips???

Imorgon är det tänkt att jag och B ska iväg på gymmet för första gången på hela sommaren, får väl se hur det går.

Idag ska jag och C iväg till S, det ska bli jättekul, vi har inte setts på jag vet inte när!!

De har även ringt från 6-års idag och det blir ingen start den 27:e, tyvärr!!! De har skjutit fram till den 3:e istället pga att renoveringen som påbörjades i våras inte är klar ännu, det var ju inte riktigt vad jag hade planerat, jag börjar ju jobba den 3:e, hade velat vara med på sonens första dag samt vara hemma hela veckan så han kunde sluta tidigt, men nu blir det tyvärr inte så, ska försöka få ta ut ledigt några timmar den 3:e, får väl se hur det går, brukar inte vara så lätt på mitt jobb så håll tummarna!

OCH SÅ EN BILD TILL ALLA FLICKORNA!:

image145


Ha en riktigt trevlig och  tisdag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppa på ett ben... :)

2007-08-22 @ 13:44:57
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0