Vet inte

vad som hänt, men nu är jag faktiskt här igen!!! Helt otroligt.
Har cyklat dag nr 2 idag och jag kan lova att DET KÄNNS, ja ni vet säkert var, men det gick bra ändå, trodde hemvägen från jobbet skulle vara tuffare men kärringen är seg så det gick bra.

Har idag ätit squashtagliatelle och det var ju faktiskt gott, jag var lite tvekande till en början, men det gick absolut att äta, så det blev det + biffar och wokgrönsaker till middag, blev riktigt mätt.

JAG ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!!

Jag måste berömma mig själv ifall ingen annan gör det för jag känner mig så stolt som snart klarat en hel vecka utan att vara det minsta sötsugen.

Nähä, här tog det slut, nu hade jag inget mer att berätta men jag lovar - jag återkommer, kanske fortare än ni tror...

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul å se dig!! Ha en underbar helg och knip ihop munnen :)

2007-04-20 @ 17:18:14
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0