Så var det slut

på den här arbetsveckan, jag är ledig imorgon fredag så det här känns ju  helt underbart. Ska till Luleå tillsammans med min sambo och mellansonen, sonen ska nämligen till tandregleringen, ev blir det en tandställning insatt då, vi får väl se, har egentligen ingen aning vad de tänkt göra, vi får väl se imorrn.
Tänkte iallafall få shoppa åtminstone litegrann, har ingen aning än om vad jag behöver, men det visar sig väl när vi kommer dit!

Mitt nya liv fortsätter lika bra som det började, jag är så stolt över mig själv, har knappt varit sugen på nåt sött sen jag började, knappt skriver jag för lite, lite grann har det sugit i godistarmen, men jag har stått emot, har tagit min frukt på kvällskvisten framför TV:n och det har hittills gått jättebra. Får bara hoppas att det går bra i morron, det blir väl nån hamburgerbar till lunch, men de har väl sallad där också?!
Fast det är klart, får sonen tandställning kanske han inte är så pigg på nån mat....

Har jag berättat att vi har bebisar i huset? Jodå, 6 st fiskbebbar har vi och de är såå söta, vi har ingen aning ännu vad det är för sort, men det lutar åt guppys för dom brukar ju kunna föröka sig ganska bra, växt har de gjort, fast jag tycker det går långsamt, hade önskat att de blivit ännu större så man kunde släppa ut dom hos dom andra större fiskarna, men än vågar jag inte, för då kanske det säger SLURP och så är dom borta.
En av guppysarna har bettett sig lite konstigt ikväll, nästan som att den håller på att dö, el så ska den föda, svårt att veta, men den har hållit sig strax under ytan och sen "svävat" ner med stjärten först mot botten och sen legat där en stund och så iväg till  ytan igen för att göra samma sak, förhoppningsvis är hon inte döende utan kanske bara har värkar el nåt.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Trevlig Valborgs :)

2007-04-27 @ 09:10:06
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0