Nu jäklar

har kärringen fått spader!!!

Har idag tagit premiärturen på cykeln, det gick undan, har t o m köpt mig en ny cykelhjälm, den är hur häftig som helst, så nu finns det inga undanflykter för att INTE använda den. Cyklade till jobbet imorse och det gick hur lätt som helst, värre var det när jag skulle därifrån, jag hade motvind och dessutom en massa uppförsbackar, det kändes kan jag säga, jag flåsade som en gris :)

Har även börjat styrketränat igen efter måååånader av uppehåll, det är B och jag som kör, var helt slut efter cyklingen, men jag körde på för fulla muggar så man lär väl ha ont lite här och var i morgon kan jag tänka mig.

Har även börjat nytt liv gällande vad jag stoppar i munnen och det går SUPERBRA (än så länge), men jag har inget sug efter godis och sånt som jag gillar normalt, vet inte om jag har en jävla motivation den här gången el vad det är, men glad är jag för det, försöker mig på lite GI-mat, är absolut ingen fanatiker, men jag har hittat en så bra recept-bok (köpt på rea på Adlibris på nätet), och i den är det en massa goda recept som jag försöker mig på att testa, hittills har det smakat kanon! T o m ungarna har gillat det och det är ju super-duper det!!

Speciellt till Frun borti Nyborg: Jag ska försöka uppdatera lite oftare numera så ni får höra hur det går för mig.

Ha déElefantdans

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska börja träna på det nya gymmet till veckan :) Kan bli en riktig upplevelse....

2007-04-18 @ 18:48:50
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Bill

Heja Catta ! Förlåt att jag inte har hört av mig tidigare.... Jag har tyvärr slutat med Alpis, så beställ av någon annan i Kalix-trakten. Vet du ingen så rekommenderar jag Katarina Björnfot på ditt jobb !

2007-04-18 @ 20:28:13
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0