Mmmmm så gott

Har nu gjort kycklingreceptet som jag skrev igår och det var supergott, jag stekte kycklingfiléerna hela och lät det puttra med lite vatten och sen skar jag i vitlökssalami, hällde på lite havregrädde när det i stort sett var klart för att äta, redde med lite maizena.
Morötterna och zucchinin blev supergoda, gjorde precis som det stod i receptet, mmm så gott det var, hade kunnat äta hur mycket som helst nästan.

Har idag varit med minstingen och tagit vaccinspruta och det gick bara bra, han sa AJ men sen var det ju över så det hann inte bli nåt mer, åkte iväg till dagis efter det så det gick över väldigt snabbt, men jag antar att han inte kommer att ta bort plåstret i första taget för har det kommit ett plåster på den där ungen så vill det på att sitta där tills någon (läs mamma) rycker bort det för att det börjar lukta illa om det.

Riktigt skitväder har det varit idag, mörkt och trist med snöblandat regn, kallt dessutom, brrr, det blev ingen cyklingen idag, mest berodde det på att jag skulle iväg med sonen, hade solen lyst hade jag åkt hem och bytt mitt färdmedel mot cykeln, men nä, inte i det här vädret, då fortsatte jag med min lilla blåa istället.

Förra veckan gick utomordentligt, det stod minus på vågen i morse, men jag tänker inte tala om hur mycket, när jag har gått ner 10 kg då ska jag skrika det här så att ingen kan missa det, fram till dess får ni bara gissa hur mycket det är, tänker inte svara...

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0