Fredag

igen, veckorna går så fort att man nästan inte hinner med, ja fredag ja, det är både den bästa och den värsta dagen på veckan, den bästa för att det är sista arbetsdagen och den värsta för att då har man gott om tid till att äta allt man inte ska äta, men jag som nu börjat mitt nya liv (för XXXX i ordningen) kommer inte att äta allt jag inte ska äta utan bara hålla mig till det som är tillåtet, alltså kommer det inte bli en massa läsk och godis i helgen.
Har faktiskt köpt godis, men inte till mig, känner mig faktiskt inte ens sugen på det, det är ju helt otroligt. Var och köpte mig te idag istället, päron-grädd som jag tänkte sörpla på till TV:n ikväll, mmm det ska bli så ljuvligt!

Var roligt det var att se dig M när du var in på jobbet idag, synd bara att vi inte hann prata mer, men jag och B skulle ju ut och vara duktig... sen hade vi gruppmöte, med lunch, vilket var jättetrevligt, det är alltid roligt att få göra nåt annat än det gamla vanliga.

Gräsänka är jag också i helgen, guben har åkt till Laisvall för att tävla i modellflyg-aircombat, ja se dessa små pojkar, bara lek och lek hela tiden!! Nåja, han är ju glad och tillfreds med livet om han får leka lite mellan varven, det gynnar nog mig också i slutänden skulle jag tro :)

Har varit duktig och cyklat 4 av 5 dagar den här veckan, det har då blivit 4 mil sammanlagt på cykeln, det känns ju i rumpan, men det går nog över snart, synd bara att man alltid har motvind, vilket håll man än ska cykla åt så nog jävlar är det motvind, enormt kul i alla uppförsbackar jag har hemåt, pust och stånk och tungan hängandes så man nästan trasslar in den i cykelekrarna.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gruppmöten!! Vilken lyx :) Kul att se dig kompis!! Vi måste verkligen träffas på nåt trevligare ställe.

2007-04-20 @ 17:56:10
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0