Söndag

Jaha så var den här dagen också snart till ända, tiden hemma går alldeles för fort, man hinner inte mer än landa på fredag så är det måndag igen, inte roligt.

Har idag hunnit med en hel del, började imorse med att steka på fläskfilé som vi skulle ha till middag, sen fortsatte jag med att städa, började med det roligaste.... toaletterna, fortsatte sen med dammsugaren överallt, putsade de tre sista fönstren som jag hade kvar, wow, man kunde ju se ut genom dom, det var inte dimma ute!

Sen efter middan så har jag haft lite toa-sittning, jääääättekuuuuul. Grnft puh, pust och stånk, jag är helt slut. Efter dagens pärs så har jag insett att jag inte kan äta smör, tog en pyttebit med kryddsmör på köttet idag och det slutade alltså på detta vis. Nu blir det bort, bort, bort med smör och fram med mjölkfritt margarin istället, till allt!! Jävlar skit :). Jag är så spyless på min mage nu så det är hemskt, vet snart inte vad jag kan äta, lika bra att bara dricka vatten hädanefter, jaja, man går väl ner i vikt då. Det är ju himla dåligt att man inte rasar i vikt när man får ur sig så mycket.

Vilket härligt regnväder vi haft idag, riktigt mysigt faktiskt! Och mina blommor dom är så himla fina ännu, vill inte alls göra vinter, men ev nästa helg måste man väl börja plocka bort lite, men inte dom som fortfarande är fina, de skräpiga kan man ta bort, det gör inte så mycket.

Nu ska jag gå och kolla lite på filmen G! Det ska bli kul.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du hinner med! Det är annat med mig som är och rallar runt m taikonlådan på helgerna...

2006-09-04 @ 19:56:16
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0