Snö

har det kommit i massor idag!! Fy f-n inget som jag gillar i allafall, men min son, han är alldeles utom sig av lycka, har precis kommit in från eländet superglad och röd om kinderna.

Annars händer det inte så mycket här, har käkat fiskpinnar till middag, inte så kul, men det var ju mat i allafall.
Nu går torkskåpet för fullt! Hua jag gillar inte alls den här årstiden, blött och sandigt överallt, nä tacka vet jag sommaren, speciellt en sån som vi haft i år, skulle gärna ta en till nu på en gång.

Med träningen går det inte alls just nu, skyller på Boel som vanligt, men till veckan då ska vi sätta igång igen, hoppas att vi håller oss friska nu så vi inte måste ha upphåll igen. Ni får hålla tummarna för oss!

Med vikten går det lika dåligt, den går stadigt uppåt, precis exakt det den inte ska göra!! Jag är supersugen på allt som man kan äta, inte bara godis, har i veckan fått dille på chilinötter, de är säkert supernyttiga.....'
På kvällarna smäller jag i mig te och mackor - endast för att det är gott, inte för att jag behöver det, köpte t o m godis på söndagkväll, då var ju helgen slut, men inte brydde sig godisråttan om det inte, närår hon for iväg på affärn och skulle köpa mjölk, kom hem med både mjölk och godis, så duktig så!!!

Ha de

nu ska jag och handla..........

Kommentarer
Postat av: Maria

Skicka maken på affären med en inköpslista :) Eller byt inköpslista med någon annan som lika ska och handla samtidigt.

2006-10-01 @ 19:48:27
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Jo det skulle se ut om jag fick nån annans handlingslista!! Kanske man skulle kunna stryka en hel del från listan, fast det är klart, det man egentligen inte ska handla står ju inte med heller, dom läser man ju om mellan raderna.

2006-10-02 @ 17:57:14
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0