Ont i nacken

Har varit hemma från jobbet mån och tis, vaknade igår måndag med huvudvärk som fortsatte hela dagen lång, kom från nacken, skulderbladen, ryggen. Guben fick massera mig igårkväll med värksalva, han har även salvat in mig idag så nu känns det mycket bättre. Fy f-n så ont det gör, man kan ju inte röra sig och ändå är det precis det man ska göra, jag tycker jättesynd om de stackarna som jämt har så här ont, jag är ju lyckligt lottad ändå som bara har så nån gång ibland. Sist jag hade såhär var när Sixten var bebis och jag fick inflammation bakom skulderbladet på vänster sida, jag hade burit honom för snett (och kanske lite för mycket också).

Jag är glad att det känns bättre, riktigt bra är det väl inte, får försöka att röra på armarna mycket. Ska iallafall på jobbet imorgon.

Om en stund börjar Min Trädgård på 4+, ska bänka mig framför TV:n och kolla in det, sen blir det Nya Rum med ERNST! Efter det så blir det nog kudden.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Ses imorrn!

2006-09-13 @ 18:52:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Ho, ho var är du??

2006-09-19 @ 07:31:35
Postat av: Catta

Jag vet!!!!!

2006-09-19 @ 17:34:42
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0