Här händer det

inte så mycket just nu, därav länge sen uppdatering.
Har nyss gjort kladdkakor som vi ska ha på vår jobbar-gruppfest på fredag, mmmums så himla gott, MEN JAG SKA INTE ÄTA NÅT AV DET, jag lovar..........................

Har det ganska lugnt och skönt just nu, pappa, och de två yngsta barnen har åkt iväg en stund så det är bara jag och äldste sonen hemma och vi för inte så mycket liv varken han el jag. Skönt!

Nån träning har det inte heller blivit på ett tag OCH DET ÄR HELT OCH HÅLLET BOELS FEL!! :) Nädå, jag bara skojar, hon har inte varit kurant nog för att träna och då tar ju latmasken över hos mig när man inte har nån att gå med, helknäpp som man är, nog sjutton skulle man väl kunna fara iväg på träning själv, men närå det gör man inte.

Igår fick vi en ny liten medlem i släkten, en söt liten tjej, himla kul, nu blir det till att gå och kolla på lite tjejgrejor!! Sånt där kul som jag aldrig annars får titta på, det är ingen som är intresserad här, nä, det ska bara vara flygplan, bilar och annat tråkigt, så nu blir det till att shoppa lite, synd bara att de bor i Göteborg, så det lär väl dröja innan man får se underverket "live". Grattis Nina och Micke!!!

Nu är det dags att kolla lite på kladdisarna som är i ugnen.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så bra att det ringer lite! Då kan jag sova lite till :)

2006-09-20 @ 16:07:36
Postat av: Ulrika

Dom var SUUUPER GOOODA !!!!!!
Gratta Gudrun och Uno till barnbarnet och även till de nya föräldrarna från mig.

2006-09-28 @ 11:32:03
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0