Snart fredag

Äntligen är den här veckan snart slut.
Har haft sån j***la huvudvärk i 2 dygn, inte speciellt kul kan jag meddela er. Igår kulminerade allt, jag såg nästan dubbelt, skyndade mig i säng för att vila efter maten, fick lite massage av guben, oj, oj, oj vad jag skrek, det gjorde så inih***vete ont, jag trodde nästan jag skulle dö!! Men det gjorde jag inte, det blev faktiskt bättre, har inte haft huvudvärk idag, men väl känningar, det har varit lite illamående och yrsel mellan varven, men nu känns det ganska OK, så jag hoppas att det är superbra till i morgon, det är ju fredag och allt, ledig helg framför sig dessutom, inte har man tid att vara dålig då!!!

På jobbet är det som vanligt, det ringer och jag svarar, lämnar medd och så fortsätter det dagen i ända. Fick min CC-utbildning i onsdag, när huvudet värkte som värst, jag tror inte att det är så mycket som fastnat, får nog ta en repris snart.... Maria, HJÄLP!!! jag kommer rusande till dig om jag får en blackout, var beredd!!!

62757-3

Se och minns, så här såg det ut i våras!! Nåt att längta till....


Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom du rusande men inte förrän på måndag :)Jag hjälper dig gärna! Hoppas huvet är bättre!!

2006-10-27 @ 09:50:35
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0