Ny vecka

Så var det en ny vecka på gång igen då, tänk så fort tiden går. Igår fick vi vintertid, som jag alldeles höll på att glömma, skulle iväg på Ljusparty hos B, for runt som en skållad råtta för att hinna i tid, jag skulle promma dit, när jag stod färdigklädd och var på väg ut så kommer Simon och frågar när jag skulle vara där, då säger han: -Ska du gå redan, det är ju en timme kvar, vi har ju ställt tillbaka klockan.
Klonk säger det i huvudet, JAVISSTJA så var det ju, det hade jag totalt glömt bort, tänk jag fick en hel timme tillgodo där, det var inte illa, tyvärr blev det ju då mörkt en hel timme tidigare, det var mindre kul.

Inte blev det billigt på ljuspartyt heller, nästan 500 spänn. Fast egentligen hade det kunnat bli hur dyrt som helst för det finns ju så himlades mycket fint, synd bara att det inte finns mer av det doftfria...

Nåja, nu är alla klockor omställda överallt, så även de timrar jag har.

Idag börjar jag inte att jobba förrän kl 12.30, det känns inte så kul faktiskt, hade hellre klivit upp tidigt och gått och jobbat, nu är jag inte hemma förrän efter kl 19, ska även och handla efter jobbet så den blir väl säkert närmare 20 innan jag är hemma.
Har en nästan lika tråkig dag i morgon, då börjar jag 11 och jobbar till 17.30, hemma lite tidigare i allafall.

Jag håller på att baka sockerkaka också, ska snart fara på dagis med Sixten, sen ska jag hem igen en timme innan jag ska iväg på jobbet.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Söndag idag..... :)

2006-11-05 @ 10:34:05
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Jag jobbar natt när gubben din är på hotellet, så jag börjar 23.00, kanske jag träffar honom i baren ?

2006-11-09 @ 22:37:37
Postat av: Maria

Hallå! Det är lördag idag!!!

2006-11-11 @ 15:42:25
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0