Mitt i veckan

Se nu har halva veckan redan gått, tiden går så himlades fort. Har jobbat som vanligt idag, fast jag känner mig lite sjuk, är konstig i huvudet (mer än vanligt) och är supertrött. La mig på sängen efter jobbet och somnade, jag som aldrig brukar somna utan ligga och tänka på allt möjligt om jag går och vilar, jag vaknade med ett ryck 16.20, herregud jag skulle ju laga mat!!!
Men det gick bra det med, kl 17.00 hade vi t o m ätit färdigt, trots att jag kokat potatis.

62757-60

Fiskarna mår bra ännu, de har fått lite mat idag så dom blev nog glada, maten tog slut i   allafall, ett gott tecken.                                                



Brr vad kallt det var i morse, -2, det är man inte van vid, jag kopplade i min lilla blåa när jag hämtade tidningen så den var i allafall varm och go när jag skulle iväg på jobbet, en del fick ju stå och skrapa sina små älsklingar!! det slapp jag!!

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Har också haft akvarium, ett 110 liters!

2006-10-11 @ 19:32:10
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0