Lördag

Jaha, så var det lördag och jag sitter just nu på jobbet, jobbar min första helg sedan jag blev tvingad till det. Inte är det så kul inte, nog hade det varit betydligt roligare att få vara hemma.
Inte ringer det så mycket heller, har redan gått igenom nätbilagan av Aftonbladet och TV4, har även med mig lite papperstidningar, får gå igenom dessa också.

Min yngste son tyckte inte alls synd om sin mor, han sa: -Vad bra att du jobbar!! Då ska jag och pappa bygga flygplan hela dan!

gladUngefär såhär såg han ut!!! Vilket barn man har!!! Inte tycka det minsta synd om sin mor.


Ha dé




Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker då synd om dig!! Usch, fy och blä .....

2006-10-22 @ 11:21:40
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0