Ledig dag idag

och det känns underbart!

Jag och yngste sonen är hemma för jag har ledig dag på schemat, vi har bakat chokladmuffins, strösselbullar och sett TV, precis som han bestämt att vi skulle göra idag. Både han och jag är supernöjda.

Den här årstiden tar nästan kål på mig, är ständigt trött och tycker allt är pest och pina, nästan inget känns roligt att göra, tittar man ut genom fönstret är det grått, blött och allmänt trist, på kvällarna är det becksvart ute. Nä, nu är det nästan så att t o m jag längtar till det vita kommer, men det behöver bara komma lite, lite, lite grann bara så pass att det blir ljusare.

Med vikten är det precis som vanligt, inget nytt att berätta, det skulle ha varit jätteroligt att få berätta att jag gått ner typ 10 kg el mer, men tyvärr, inte ett gram har jag gått ner, det är mest uppåt hela tiden (tyvärr är det ju bara vikten som är uppåt, inte humöret).

See you later.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har väl munnen stängd nu????

2006-10-05 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0