Fredag

JIPPIE, Äntligen är det fredag!! Som man längtar efter den här dagen, hela veckan lång!

Tänkte dela med mig av en liten fräckis så här på fredagkvällen, jag hoppas att inga små barn läser den...

En präst och en nunna red på en kamel genom öknen. Efter några dagar dog kamelen plötsligt. Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara den resterande resan levande.

Prästen frågar nunnan: "Jag har aldrig sett en kvinnas bröst, och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst, så skulle jag kunna få se dina?" Nunnan går med på det och visar honom brösten. "Får jag röra vid dem?" Undrar prästen, och det går nunnan också med på.


Efter en stund frågade nunnan: "Fader, jag har aldrig sett en mans Penis förut, kan jag få se din?" Prästen går med på det och drar ner sina byxor. "Får jag röra vid den?", undrar nunnan. Efter att ha undersökt hans penis en kort stund får prästen en enorm erektion.
Prästen säger lite försiktigt: "Om jag stoppar in den här på rätta stället kan den ge upphov till liv...." "Verkligen?" säger nunnan. "Ja....." "Då tycker jag att du ska stoppa den i arslet på kamelen så att vi kommer härifrån någon gång!"

62757-16

Trevlig fredagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men Catta!!! Inte visste jag att du kunde såna historier!!!

2006-10-13 @ 19:44:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Det kunde jag inte heller, har fått den av min kusin, och hur hon kunde... det vet jag då inte!!!
Trevlig Helg!

2006-10-14 @ 12:11:28
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: ubdliw zdgjy

kpeb dafw etpgoziaj qakc nabseg exbdmiuc iymgjpr

2007-05-14 @ 03:03:21
URL: http://www.hsbojn.auiltsjpg.com
Postat av: paxil cr

Cool site. Thanks:-)

Postat av: paxil cr

Cool site. Thanks:-)

Postat av: paxil cr

Cool site. Thanks:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0