Länge sen sist

Tjena Hallå!

Jag vet att det är ett tag sen jag uppdaterade min sida, har legat på latsidan.

Har krattat idag, det mesta av gården (det är därför jag inte varit på VV ikväll), är bara kvar lite på baksidan där snön ännu ligger kvar, har varit och puttat lite på den ikväll, kanske det torkar upp så vi får fortsätta kratta. Det är jävligt trist men det blir himla fint när det är gjort.

Vilken härlig helg det varit!! Vi hade tänkt åka till Hem-mässan i Luleå, men vi blev kvar hemma i solen, det var helt underbart. Bäst att passa på att njuta nu, man vet ju aldrig hur länge det håller i sig (pessimisten har talat).
Även mina blommor har fått känna på utelivet litegrann, de jä...arna har ju börjat blomma, på gullskärorna är det flera blommor och på gyckelblomstren är det också flera, tagetesen har jag satt ut, de hänger på väggen så även om det blir halvkallt så tror jag nog att de klarar sig. Jag hade sån lust att plantera ut alla blommor i helgen, men jag kunde ju inte, man vet ju inte om det blir nån köldnatt, får väl lov att vänta till morsdag el skolavslutningen, jag brukar försöka plantera skolavslutningshelgen, det brukar vara ganska lagom.

Nu ska jag gå och kolla vad Gubben gör, han har precis kommit hem.

Ha dé




Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja må hon leva, ja må hon leva...... Grattis på födelsedagen, nu är du 39 och jag bara 38, ha, ha

2006-05-09 @ 19:01:58
Postat av: Catta

Tack så mycket. Jaja, du är snart ikapp.......

2006-05-09 @ 19:02:34
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Sabina

Jäklar va du va snabb fast du är gammal

2006-05-09 @ 19:04:37
Postat av: Maria

HALLÅ! Här var det stendött....

2006-05-12 @ 07:48:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0