Inte ont

Har inte huvudvärk idag, jag är supernöjd!! Har haft ont i huvudet halva måndag, hela tisdagen, det blev lite jobbigt faktiskt, i morse när jag vaknade kändes det jättebra och jag njuter. Tänk vad allt blir jobbigt när huvudet dunkar och värker.

Jag och Boel var och tränade igår i allafall, det var tungt pga huvudet, men det kändes ändå ganska bra, vi tog det ganska lugnt. Vi ska igen i morgon, då blir det till att ta i mer!!
Vi har gemensamt kommit fram till att nu jävlar måste vi börja sköta oss, annars hinner vi inte ens gå ner 1 kg till sommaren, så nu ska det bli ordning på oss. Håll tummarna och ha koll på oss!!!!!

Nu vill jag att sommaren kommer!!! Jag vill få plantera alla mina blommor, jag har i allafall flyttat ut dom på dagarna, en del står i plastväxthuset och dessa får vara ute även nattetid, men jag vill ju ha ut dom i krukor så man kan se på dom och njuta.
Till helgen blir det iallafall till att sätta potatis och morötter, det ska bli kul, hoppas bara vädret är OK. Ska även göra i ordning mina pallkragar som jag ska ha jordgubbar i, det blir till att gräva bort lite gräsmatta och då vill jag inte att det regnar, det blir så himla blött och äckligt då.

Ha det gött alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ta på dej en stegräknare imorgon!

2006-05-31 @ 19:51:56
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Hua, vad duktiga ni är med träningen !! Jag är full av beundran, för själv tycker jag att all träning är pest !

2006-06-01 @ 10:25:03
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0