Torsdag

Så var det torsdag, det blev inget skrivet igår, jobbade till 18 och sen var det träning som gällde, kom hem 19.30 trött och hungrig.
Åt bara de points jag fick,  inget annat!! Jag lovar och svär!
Det hände inte så mycket mer än så igår.

Har slutat kl 14 idag, en mycket trevligare tid att sluta på :) Har precis kommit hem från en långpromenad i solen och det var jätteskönt, snart blir det matlagning och sen ska jag nog bara slappa. Mmm skönt.

Av nån underlig anledning är jag inte godissugen den här gången (Etthundrasjuttielfte i ordningen tror jag) jag har bestämt mig för att gå ner i vikt, annars brukar jag nästan kunna döda för lite godis, men som sagt inte denna gång, vet inte vad det beror på, kanske att jag är mer fokuserad och SKA klara det den här gången. Jaja, jag är ju inte ledsen över det, tackar och tar emot.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan få lite godissug av mig jag har så det räcker för 2.

2006-03-23 @ 18:08:45
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Nu har jag uppdaterat... Du vet väl att du är lika duktig idag också !!

2006-03-23 @ 22:00:17
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0