Ont, det gör ont...

Har ont i halsen idag, det började redan idag, men det blir bara värre och värre, jag hoppas verkligen att det inte blir halsfluss av detta, brukar ha otur att få det tyvärr. Det har gjort värre ont på eftermiddan på jobbet, inte så kul när det är rösten som är arbetsredskapet.

Känner mig låg även på viktminskningsplanet, jag menar nu inte låg på vikten, det hade ju i och för sig varit helt OK, nä, det här med pointsen svävar verkligen, jag tillåter mig mer och mer för varje dag och det är inte bra för då är jag snart i början igen och det vill jag inte, det gick ju så bra, jag var ju på G och så ska man få ont i halsen och allt blir åt h-e!!

Jag ska verkligen försöka vara duktig i helgen, MÅSTE vara duktig, vill inte komma till AnnBritt på måndag med ett +tecken igen, det skulle inte kännas bra. Har t o m bytt pass så att jag ska kunna komma, skulle ha jobbat till 18 annars.

Ha det bra alla!

Lycka till på lördag AnnBritt, det går säkert jättebra. Ska spana efter dig på TV:n ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen, ta genast fram ett papper och skriv upp allt. Även det som ingen har sett :) Så klart att du fixar denna helg annars så kan du slå mig en signal så hjälper jag dig.Du kan få ett kort av mig att hänga på kylskåpsdörren.... :))

2006-03-31 @ 17:39:56
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Du är för go!!! Har precis ätit glass för ontet i halsen.... men nu gör det ont igen, fan vad man lurar sig själv hela tiden. Ska genast gå och skriva upp alla points, har säkert redan överskridit mängden, tyvärr.

2006-03-31 @ 18:16:01
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Hej vännen. Lite bättre blev det ju ändå. Strunta i denna dag och ta ett nytt papper imorgon. Ring mig när du vill.

2006-03-31 @ 19:08:00
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Du är duktig inte skall man haka upp sig för någon dag jag har gjort lika i helgen men nu tar vi nya tag.

2006-04-01 @ 20:07:14
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0