Nu har vi börjat

Ja, så har vi haft vårt första möte med viktisgruppen med jobbarkompisarna. Det gick jättebra, förutom att Maria har inhandlat en ack så dålig våg!!! Den vägde 1kg mer än AnnBritts, jag hejar på AnnBritt, vet inte om jag gillar Maria längre.... :)

Närå, Maria, du fattar väl att jag skojar?!

Nu finns det alltså definitivt ingen återvändo, nu har jag både AnnBritt och jobbarkompisarna som håller koll på mig, det känns tryggt.

Innan jag åkte iväg på vårt möte ikväll så hade jag en dust med min son Sixten som är snart 5 år, det var nästan som att se på alla Nannyprogram på TV:n, snacka om att en 5-åring kan skrika för ingenting. Det började med att han fusktvättade sig efter maten, vi hade bl a ätit rödbetor, det kladdiga vill jag inte ha runt om i huset, han vägrade tvätta sig igen så jag fick ta i med hårdhandskarna och tvätta honom, han skrek som en stucken gris!! Låg sedan på Simons säng och bara skrek, jag diskade under tiden, vilken härlig diskning :), när jag var klar med disken var även Sixten klar med sitt skrikande, då lekte han som om inget hänt, jag fick t o m en puss, kram och en vinkning innan jag for. De är rara de små barnen, man kan inte säga annat!!!

Nu kör vi Maria!!!

Jo, AnnBritt, alla var överens om att du mer än gärna fick komma på ett av våra möten och visa dina kryddor, boka in någon tisdag framöver då du kan, vi har ju redan bokat varje tisdag kl 18.30, vill du ändra på tiden så är det säkert OK.

Kommentarer
Postat av: Maria

Våga våg@... Vilken fin våg vi har :)

2006-03-28 @ 20:34:26
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Jajamän, jag bokar någon tisdag under april eller maj... Jag kollar almanackan först, och meddelar sedan till dig.

2006-03-28 @ 21:12:06
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0