Måndag och nya tag

Jaha, så var det då måndag igen, har haft lite ångest inför vägningen ikväll, gick ändå ganska bra med tanke på vad jag gjort i helgen, det blev +4 hg, jag skäms litegrann det gör jag, för det är helt och hållet mitt fel, även om det nu var mamma som köpt med sig en massa, men jag var ju inte sen i att stoppa det i munnen,  fikade ju igår också när jag hade Tupperware-party, man får som sagt stå sitt kast, inget mer med det.

Har i allafall fortsatt idag med det jag ska, nämligen mitt nya hälsosamma liv! Prommade 30 min efter jobbet, det var jätteskönt, solen sken så vackert på mig!!!

Nu ska jag se till att minstingen Sixten får på sig pyjamasen, vilket kan vara ganska kul ibland, ha ha ha.
Har precis kommit hem från affären, har handlat mjölk i massor!!! Jag blir inte klok på vad det går mjölk, men det kanske inte är så konstigt med 2 tonårspojkar och en 5-åring härhemma!!! Får nog snart köpa en ko.... 20 liter i veckan är inte ovanligt, det kan gå mer!!! Och ändå gör jag ingen mat med vanlig mjölk eftersom jag inte tål den själv så detta är enbart drickmjölk till barnen, HUA!! Men dom är goa ändå, skulle inte vilja vara utan dom ändå.
Köpte även lax och kycklingfileér, känner ni igen det??? Grönsaker hade jag redan och frukt. Grovt bröd inhandlades också, jag har fått dille på bröd upptäckte jag när jag skulle kasta ner det i frysen, det fanns redan massor där, behöver nog inte köpa det på ett tag...

Hejsvejs och Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0