Idag var det lördag minsann

Jaha, så var det äntligen lördag!!
Som jag sett fram emot med blandad förtjusning.
Men jag oroade mig nog i onödan, det har gått strålande!! Började dagen med en riktig frukost med havremjölk och flingor, smörgås till,  till lunch blev det 1 varmkorv och vitkålssallad (AnnBritts mumsiga), apelsin till mellis och köttgryta med ris och naturligtvis den suveränt mumsiga vitkålssalladen till middag. Har kvar points så till melodifestivalen ikväll blir det att festa på lite, lite 70% mörk choklad med apelsinsmak, popcorn och cola light, ska bli mysigt!

Har även varit på Intersport idag och införskaffat mig ett par skitsnygga träningsskor, man måste ju se bra ut när man tränar!!!! Är man inte sportig så kanske man ser sportig ut i allafall....

Har även satt om mina små plantor, hoppas att jag inte tagit död på dom bara, några står i fönstret och några står under ett lysrör, får se vilka som klarar sig bäst, det är första året för mig det här med lysrör. Spännande är det iallafall.

Vädret kan man så klart diskutera en dag som denna..... Slask och regn, det är ju inte klokt, skulle ju gå på en långpromenad men nää, jag ville inte gå i detta väder som rådde, men jag har ju ändå varit duktig i veckan!

Om en liten stund ska jag gå och kolla på 4 plus, det är spöööktime. Oh, oh, sånt gillar jag!

Ha det bra så hörs vi säkert snart igen. Glöm inte att hålla tummarna för att även söndagen går bra för mig.

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Vad du är duktig !! Jag visste att du kan klara det... En bra dag imorgon också, natuligtvis.

2006-03-18 @ 19:32:05
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Maria

Klart det går bra! Salladen var god men det var jobbigt med cykelturen :)

2006-03-18 @ 20:06:50
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Tack för ert stöd kompisar! Tur att jag har er, det här kommer att gå bra, det känner jag. Kram på er.

2006-03-18 @ 22:03:48
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0