FREDAG

Äntligen helg!!!

Fast jag måste säga att det är med blandade känslor som jag ser fram emot helgen, det brukar nämligen vara då som jag faller för alla frestelser såsom godis, glass och fika, bara onyttigheter alltså.
Fast den här gången känner jag mig jättestark, ska fanimej klara detta!!!

Nu har jag ju er som håller koll på mig, Maria och Boel på jobbet har också ögonen med sig och det är bra, jag behöver både stöd, uppmuntran och lite tuffa tag också för att klara detta, jag hoppas ni är med mig?!

Har varit jätteduktig i veckan, hållit mig till de points jag ska (är Viktväktare) och varit ute och promenerat varje dag utom i onsdags för då var jag med Boel och styrketränade, har träningsvärk i dag! Ska även på styrke på söndag.

Håller inte bara på med viktminskning, jag gör lite annat i mitt liv också :) Bl a odlar jag upp sommarblommor till min trädgård och det är såååååå kul!!! Ska ev sätta om några små blommor i helgen, får väl se vad som hinns/ids med.

Ha en bra kväll så höres vi.



Kommentarer
Postat av: Maria

Kolla din jobbmail :) Nu kör vi så det ryker!

2006-03-17 @ 18:06:17
Postat av: Maria

Jaha, då har även jag skaffat mej en sån här nymodighet!

2006-03-17 @ 19:54:41
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0