Då var det söndag igen!!

Jaha ja då var söndagen här igen, tänk att helgen bara swischar förbi, man hinner knappt märka att den börjat förrän den är slut.

Dagen har gått...... sådär måste jag erkänna, men ändå ganska bra. Var på styrketräning imorse tillsammans med Eija och Boel, jä...lar vad hårt det var. Jag börjar tro att Kicki (min kompis) som gjort programmet har satt vikterna för att riktigt jä...las med mig!!! Oj, oj, oj så tungt det var, ändå hade jag mina nya snygga skor på mig.....

Efter styrket så åkte jag hem och städade, fy f-n så dammigt jag/vi hade! Nu är det väck tack och lov, känner mig lätt bara av det. Efter middagen däremot blev det kladdkaka med grädde, men som tur är så är den redan ute och det med råge kan jag säga. Min mage gillar nog inte det som är alldeles för fett, dessutom tål jag ju inte mjölk, blev kanske för mycket när jag hade grädde till, visserligen laktosfri men ändå... Nu känns det i allafall mycket bättre, törs nog gå till AnnBritt imorgon kväll.
Var på ICA ikväll och köpte en hel drös med apelsiner, ska nog hålla mig till det i fortsättningen!!!!

Mina blommor under lysröret trivs alldeles förträffligt, de sträcker sig så vackert mot ljuset, skulle behöva några lysrör till så man får dit resten också. NI HAR INGA TILL ÖVERS????

Har det ganska lugnt och skönt just nu, gubben och minstingen är och bygger modellflygplan - deras stora hobby, mellansonen spelar X-box med hörlurar på och den äldste sonen spelar så vackert på klarinetten, själv knapprar jag väldans melodiskt på tangentbordet...

Ha det nu så gott resten av denna lediga dag så tar vi nya friska tag igen imorgon.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du har varit duktig i helgen! Kämpa på!!

2006-03-19 @ 19:11:11
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Gud vad du är duktig. Var är ni och tränar??
Det skulle vara kul att hänga på.

2006-03-20 @ 10:01:44
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0