Tja

Igår gjorde man bort både Kalixdagen och Tivoli-svängen. Det var riktigt trevligt. Kul att se er Bill och Bull!

Jag höll faktiskt på att svimma imorse när jag ställde mig på vågen, den visade på MINUS, och inte så lite heller, faktiskt hela 2 kg, 2KG!!! Kan ni fattta?! Jag gör det inte! Hoppas bara att det inte var pga det jag fick springa på toan och göra igårkväll.... inte kul, men NÖDvändigt... om ni förstår?! :) Får nog göra en koll i morgonbitti igen, fast då kanske man ramlar långt, långt ner i skosulorna...

Har planterat lite krasse och lupiner idag, får väl se om de överlever, lyckades ha ihjäl en av mina gurkplantor idag, skulle vara så snäll och flytta ut dom i plastväxthuset, då välter jag den ena så all jord åker ur, jag drog en liten ramsa..... till råga på allt så var det den plantan som var minst och såg lite halvdassig ut, kollade på dom för en stund sedan och då hade den helt gett upp, så nu har jag bara en kvar, får väl hoppas att den iallafall klarar sig så man får nån liten gurka i allafall.

Har haft det ganska lugnt och skönt ett par timmar idag, Göran tog med sig Sixten en sväng till Luleå för att flyga modellflygplan, men när de kom fram så var det nästan storm där, så det var bara att vända om igen och bege sig hemåt.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0