Pottarna

är nere i jorden nu! Så även morötterna och salladen. Har lagt fiberduk över för säkerhets skull, det kanske behövs några dagar. Nästa helg (om vädret är bra) tänkte jag plantera ut mina blommor.

Jag och Boel var och tränade även igår, visst är vi väl duktiga??!! Ska igen på söndag el ev måndag, jag är leeeeedig då och hon slutar kl 11 så i såfall blir det mitt på dagen.
Igår tog vi i för kung och fosterland, vi var jättesvettiga och rödflammiga när vi gick därifrån, det kändes jättebra, har bara liiiite ont i armarna idag. :)

Just nu känns det här med vikt och träning ganska bra, har inte brytt mig om själva vägandet utan ätit det jag har velat, låtit bli fikat, + träningen då, väger mig ju varje vecka så vi får väl se på måndag om det blitt nåt minustecken den här veckan. Det känns bra i allafall, magen känns också bättre, har inte varit gasig och bullrig, inte släppt ut så mycket heller (ha ha), de hemma är ganska nöjda! Har idag fått aloe vera juice som jag ska börja dricka varje dag, får väl se om det blir bättre även av det, tänkte prova i allafall!

Nu ska jag gå och fixa lite popcorn, vi ska ha filmkväll här hemma. Vi ska se på Pistvakt, det ska bli kul!

Ha´re


Kommentarer
Postat av: Ulrika

hej på dig flitiga Lisa vad du är duktig med träning och allt. jag blir let avens på dig för jag vill också ha din motivation ( den kommer nog när alla andra bekymmer försvinner).

2006-06-03 @ 20:53:36
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Huja, vad duktiga ni är.. Får lite dåligt samvete av er !

2006-06-05 @ 09:26:57
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0