Måndag efter midsommar

Jaha, så har man även hunnit med midsommar. Den firades hos mina föräldrar i Vuollerim, det var riktigt skönt att komma "hem" ett tag. Vädret hade väl kunnat vara bättre. Midsommarafton blåste det och regnade det mest hela tiden men midsommardan bjöd på både värme och sol, på söndag åkte vi hem mitt på dagen och då hade solen kommit fram, morgonen hade börjat med regn.
Jaja, skitsamma egentligen vilket väder det är, det är ju folket som gör allt!! Vi hade då trevligt i allfall, jag och min mor satt ute mest hela tiden på hennes underbara bro, den är inglasad och har infravärme så på oss gick det definitivt ingen nöd.

Med vikten gick det då sämre - men det har ni säkert redan listat ut, det var + igen, 5 hg, JIPPIE SÅ DUKTIG JAG ÄR!!!

Det här är min sista arbetsvecka före min låååånga semester (7veckor), jag har nu endast 4 dagar kvar, det tar sig!!! Jag lääängtar så det är inte klokt. Nog är det tur att man har semester på sommaren, hua vad det skulle kännas hemskt annars, inget att längta till och inget att prata om när den väl är slut.

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Glad midsommar i efterskott, nu har jag uppdaterat !

2006-06-29 @ 00:40:31
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Maria

Glad midsommar i efterskott säger jag också! Varmt och soligt har det varit och väldigt skönt med semester! Hoppas att din arbetsvecka tar slut fort!

2006-06-29 @ 18:08:21
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0