Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering. Dessvärre har det väl inte hänt så mycket, har mest bara latat mig den här veckan.
Jag och Boel har i allafall tränat, så lite duktig har jag allt varit ändå. Igår fick jag lov att trotsa det vackra vädret och stanna inne och städa, det var välbehövligt och faktiskt ganska skönt att få vara lite inne en dag, ganska hemskt egentligen, men man blir ganska trött när det är så varmt så länge. Idag har jag hållit på med tvätten, har bytt de svettiga sängkläderna mot rena och fräscha, ska blir ljuvligt att krypa ner i sängen ikväll, nyduschad, mmm.

Håller nu på att göra pizza, barnen har länge tjatat om det, men jag har inte haft lust eftersom värmen tär lite på en, men idag kändes det rätt OK att fixa det, går ju ändå ganska fort bara degen är klar. Det blir med köttfärs och svamp på (jag äter min utan svamp och utan ost).

Min gurkplanta har en hel drös med små, små gurkor, får bara hoppas att de klarar sig, själva plantan är väldigt lång och gänglig. Mina andra blomster mår himla bra, det är alltid lika kul att se sina frön blomma och må bra, det blir nästan som bebisar. Min hängampel med egenodlade hänglobelia börjar ta sig nu, snart är det nog en hel kaskad med blommor på den, himla kul, ska ta kort på alla mina fina blommor när de är så vackrast så ska ni få se.

Ha det så gott alla semesterfirare, ja även ni stackare som måste jobba!


Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Tjena !! Hoppas att du har det gott på semestern... med det menar jag med träningen inte med det man stoppar i munnen! Vi hörs senare, ang. taco-visning.

2006-07-15 @ 00:16:42
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0