Nu har vi satt igång

med allt jobb här hemma. Vi började igår med att olja in våra utemöbler, de blev jättefina! Sen igårkväll fortsatte vi med att tvätta och skrapa lite på friggebodan, vi fortsatte med skrapandet i morse och nu äntligen har jag målat den klart, ska på ett varv till på två väggar och sen det vita kring dörr och fönster, det känns att man arbetat och använt muskler man inte visste att man hade :)

Imorgon ska vi fortsätta med friggisen och sen blir det till att börja med det roligste.... Alla fönster!! blä, det ser jag inte fram emot särskilt mycket, tyvärr så är det välbehövligt och det blir säkert fint när det är klart.

Annars har vi det ganska lugnt :) här, de två stora pojkarna är hos farmor och farfar, vet inte när de kommer hem, minstingen är hemma, men han stör verkligen inte, han grejar på med sitt, han målar med vattenfärg och sågar lite, sen ser han på DVD ibland. Han sköter sig!!

Ha det bra nu alla bloggare,  nu ska jag gå och få i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Kompis! Semester, jo jo, inte är det vad jag kallar semester :) Men många motionsbonusar lär det ju bli i alla fall :))

2006-07-18 @ 19:09:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: häxan1

råkade, komma på Din sida och läste LITEGRAND av Dina dagböcker, SORG
Det FELET, som ALLA AMATÖRODLARE gör med gurkaplantor, ATT DOM INTE GE NÄRING, man MÅSTE ha NÄRING, i varje vattnig:-)
Tack för "tittet"

2006-07-19 @ 08:10:26
Postat av: Catta

Hej Häxan1!
Tack för tipset, jag har satt i en sån här näringsstav, jag tror det mest beror på att det är lite för kallt i mitt lilla plastväxthus. Tack ändå, alla råd är till godo!! Du får gärna titta förbi igen.

2006-07-19 @ 13:21:07
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Här var det läääääääänge sen det hände nåt.......

2006-07-25 @ 20:50:46
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Här ja, men inte hemma!!!:)

2006-07-25 @ 22:06:46
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0