Här kommer den nu!

Nu har jag lite fri tid som jag bara njuter av. Har även idag målat fönster, nu har jag bara 4 st kvar, tack och lov, sen blir det några dörrar som ska oljas in också.

Var och tränade med Boel på morgonen och det gick som en dans, helt otroligt, jag kände mig som en superhurtbulle, allt gick så himla bra. Jag har fått order från läkaren att börja äta järntabletter och snacka om att de har börjat göra susen nu, har inte känt mig så här pigg på säkert ett halvår, det känns helt underbart!!
Hade även gått ner ca 1,5 kg när jag vägde mig så just nu lever livet  (trots arbetslägret). På måndag ska jag börja räkna points igen tänkte jag, då har jag tre veckor kvar tills jag ska börja jobba, då borde man ha hunnit komma igång med pointsrutinen igen. Vad tror ni om det AB och M?

Nu jävlar ska jag börja sköta mig, känner mig rejält på hugget, känns bara kul att börja! Jag och Boel ska även fortsätta med vår styrketräning 2 ggr i veckan. Tänkte försöka mig på att ta upp det här med stavgången igen när jag jobbat klart härhemma. Min gubbe har t o m bekostat träningskläder åt mig så jag är riktigt snygg på gymmet :) (eller hur Boel?!).

Nu ska jag gå och slappa lite innan jag ska se på Miss Marple på TV ikväll, det ska bli så skönt med lite slappande. Gubben och minstingen är borta så det är sååå lugnt och skönt.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Av erfarenhet så vet jag att måndag inte är en bra dag.... Jag skulle börja på söndag! Har fått nya träningspjuckor av maken så de ska jag börja använda nu!

2006-07-26 @ 17:58:03
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Bra!! Hur har det gått i sommar?

2006-07-27 @ 22:14:44
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Hmmm, har inte räknat nåt alls faktiskt. Men nu har jag börjat att räkna sommarlovsdagarna som är kvar..... Får ta mig papper och penna på söndag tror jag.

2006-07-27 @ 23:40:04
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Heja Catta !

Vi ses snart !

2006-07-30 @ 23:55:00
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0