Nu är det jul igen!

Har varit ledig idag så jag har passat på att julpynta, bytt till röda julgardiner i köket.
Det blev jättefint, fast någon riktig julstämning har inte infunnit sig ännu, beror antagligen på vädret, det är inte mycket snö kvar nu, svart och trist ute, får väl hoppas att det dimper ner några snöflingor innan tomten kommer, tycker t o m jag som egentligen inte gillar snön, men till jul är det ju ett måste!!

                                                                                                  62757-40


Har även gjort palt idag, är proppmätt, gott var det i allafall, tänker inte berätta hur många jag åt, inte heller hur stora dom var...
                                        62757-28
                 
Ikväll gäller det!!!! IDOL 2006 avgörs, jag håller tummarna på Markus, har röstat på honom alltsedan första gången, tänker definitivt rösta på honom ikväll, har laddat hela dagen nu!!!

HEJA MARKUS!!!!                                   62757-22


Våra små fina fiskar lever och mår bra, de bara älskar när man kommer med mat till dom, då är dom snabbt uppe vid ytan för att inte missa nåt gott!! Vi har 4 st platy, de är jättesöta och snabba, mycket roligare att titta på än slöjstjärtarna faktiskt, dom här simmar ju omkring i allafall, slöjstjärtarna var ju så lata.
                                                        62757-6062757-60
                                       
See you when I see you

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är den 11:e idag....

2006-12-11 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0