Magsjuka

Har haft magsjuka en hel vecka och ännu är jag inte frisk, det känns fördjävligt.
Det började på söndagnatt, var totalt utslagen hela måndagen och nästan hela tisdagen, på måndagnatt var det minstingens tur att sätta igång, så i stort sett hela tisdagen samsades vi med att se och sova TV på soffan i vardagsrummet, på onsdagen började jag känna mig bättre men var jättetrött och var yr i huvudet, fortfarande inte bra i magen, hade diarre, igår torsdag kändes det sämre igen, fick vila en stund mitt på dagen efter några sessioner på dass, började kännas mycket bättre på kvällen,  morgonen idag började som vanligt med några sessioner på dass, det känns inte bra, när ska jag bli frisk egentligen, har ju varit hemma hela den här veckan, nog trodde jag att det skulle vara bra idag i allafall.


62757-26


Det känns då inte lockande med julmat och julgodis i allafall, kanske det här blir en viktminskningsjul, man vet ju aldrig, gick iallafall ner 2 kg första magsjukedagen, tror inte att jag gått upp det ännu, för jag har inte kunnat äta så mycket, endast coca-cola, blåbärssoppa, några mackor och skorpor. Igår åt jag mat för första gången sen det började, åt en pytte-pytte bit kyckling som jag gjort i ugnen och lite lite ris, blev supermätt och inte var det gott heller!!


62757-25


Nåja, förhoppningsvis ska det väl gå över nån gång.

Ha en trevlig 3:e advent!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig! Saknar dig på jobbet!!

2006-12-15 @ 19:42:12
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0