Arbete igen

Så har då magsjukan släppt sitt hemska grepp och man är frisk och tillbaka på jobbet igen, skönt att man är frisk igen, det var ingen rolig vecka förra veckan


62757-40   Jaha, och snart kommer jultomten igen, det ser 5-åringen fram emot iallafall. Igår var jag ledig så då tog vi fram en minigran och klädde den, blev superfin, jag tyckte att den skulle kunna räcka, men det tyckte inte 5-åringen som blev fundersam var alla julklappar skulle få plats som ska ligga under granen på julafton, J-ar också, det blir nog antagligen till att ta fram den stora granen i allafall, jag som tänkte slippa, får väl försöka bearbeta honom.


Jag har idétorka när det gäller middagsmat, nån som har nåt bra förslag????? 62757-27


62757-43Ha dé


Kommentarer
Postat av: AnnBritt

I år har vi ingen gran hos oss, det blir första gången sen vi flyttade ihop för 28 år sen ! Men jag saknar den inte heller.... Palt tycker jag skulle vara en bra och mycket god middag idag !

2006-12-21 @ 06:18:45
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Maria

Jag håller med Bill! Palt hade varit gott :)

2006-12-21 @ 07:54:26
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0