Hejsvejs

Här kommer en liten uppdatering.

Det har inte hänt så mycket här faktiskt. De som ska installera bergvärmen har börjat lite smått, fast då saknades rör så idag har de inte varit här alls, får väl hoppas nån kommer imorron.

Igår målade jag altanräcket, tänkte först bara måla överliggarna och stolparna men när det var gjort så var det sån färgskillnad så det var bara att fortsätta med resten. Tänk att det kan finnas så många vita nyanser, inte klokt!!

Vikten: Ja vikten ja, det är som vanligt, det går upp och det går ner, tyvärr mest ner. Den här veckan hade jag lyckats gå NER 7 hg, det är ju skitbra!! Heja på mig själv!! (Tyvärr lär jag väl ta igen det till nästa vecka...).

Idag är det huvudvärken som styrt mitt liv, ja och regnet! Ganska skönt med regn och dessutom en anledning att få vara inne och se på film - HELA DAGEN LÅNG, MMMMM. Har sett 2 filmer idag, jätteskönt att bara slappa, har nog inte slappat på hela sommaren, alltid har det varit nåt som måste göras. Om det inte regnar i morgon så blir det till att måla lite till på räcket, men det är nog det enda måstet. Jo, jag och Sixten måste iväg på stan för att köpa present, han är bjuden på kalas på lördag hos William som bor några hus bort. Han tycker det ska bli så spännande, det är hans första "riktiga" kalas (utan mamma och pappa).

På måndag börjar jag jobba igen, det känns väl inte så där jättekul, men, men det ska väl gå det också, nån gång måste ju vardagen komma, tyvärr.

Gud vad jag skulle vilja ha massor av PENGAR!!! Då skulle jag inte jobba nåt mer ( på ett långt tag i allafall).

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Welcome back!! Det är sååååå roligt att jobba... Din kompis som sitter till höger om dig längtar efter dig :)

2006-08-17 @ 21:21:09
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Trevligt att man är efterlängtad! Jag förstår att det är helkul att jobba, jag riktigt längtar........

2006-08-18 @ 10:12:18
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Nu är det bara några timmar kvar i frihet så passa på å njut!!!!!

2006-08-20 @ 13:41:45
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0