Första veckan...

är äntligen över, det känns inte som att man precis varit ledig, är precis som att man jobbat hela tiden utan avbrott.
Nu börjar man i allafall äntligen se ljuset i tunneln när det gäller elementen hemma, alla är nu på plats så nu kan vi börja ställa tillbaka alla möbler, mattor, gardiner och väggprydnader, det ska bli skönt, ska inte göra det idag, utan jag ska sätta igång imorgon.

Blommorna fortsätter att växa och frodas, de är jättestora och fina, den ena paprikaplantan som tappade alla sina blommor har nu börjat blomma igen, får se om det blir några paprikor, inte omöjligt.

Vi har fått regn idag!!! Helt otroligt, fast det var inte mycket, det torkade upp på en liten stund, skulle verkligen behöva komma mycket mer, fast jag njuter av värmen, det ska jag inte sticka under stol med, jag är absolut inte less ännu, hoppas den stannar länge ännu, jag har ju några fönster att putsa så det är bara bra om värmen håller i sig, är ju lite enklare då.

Nu ska jag fredagsslappa.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en hektiskt dag. Njut nu av att det är helg. Möbler och liknade kan vänta tills i morgon. :-)

2006-08-25 @ 18:47:26
URL: http://overgaard.blogg.se
Postat av: Maria

Men visst var det varit en helt underbar arbetsvecka... :) YES, säger jag bara.

2006-08-25 @ 19:56:28
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0