Ett tag sen sist

men  nu är jag här igen!

Har nu fixat fönstren, ja det mesta i allafall, nu är det bara att ta bort den gamla tätningslisten och sätta dit ny, det lär väl ta sin det det också. Har även oljat in alla dörrar (ute) som blev jättefina.

Jag och Boel har också hunnit med att träna 2 dar den här veckan, väldigt svettigt, men väldigt härligt!!

Idag har jag bakat kubb (jo, jag vet att jag inte ska, men det är ju så himla kul!!!) Barnen (de stora) lär väl bli jätteglada när de kliver upp, de sover ännu och jag kan inte förstå hur de kan som jag har levt om med bakmaskinen och allt, jaja, tonåringar, de kan väl sova när och hur som helst (på dagen, inte på natten).

Solen verkar inte orka riktigt idag, får väl se om den dyker upp så småningom. Jag funderar just nu på om jag skulle cykla iväg lite senare till Intersport och köpa ett par träningsshorts, det var lite varmt i veckan med långbyxor, får väl se vilket humör man är på senare.

Nä, nu måste jag nog gå och väcka pojkarna så vi får äta lite frukost.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Huja ! Vad du är duktig ! Vi ses snart...

2006-08-05 @ 23:56:17
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0