YES!!!!!!!!!

 Som jag sa igår, jag är på G nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har varit på Vv ikväll och hade gått ner 4 hg, alltså de jag gick upp förra veckan, trodde visserligen att det skulle vara mer men jag är nöjd ändå.

Är på ett jäkla humör - nu kommer det, mensen började idag så nu är det bara för familjen att se upp, hålla sig borta och vara tysta som möss annars briserar bomben! Det är inte kul - inte ens för mig! Det är faktiskt jättejobbigt. Gråten brukar också komma som ett brev på posten, får väl se hur länge det tar innan tårarna sprutar här!

Ska strax sätta mig och se på Outsiders och äta ett riktigt stort och saftigt päron, mmmm, (fast om jag ska vara ärlig hade en jättestor chokladkaka suttit mycket bättre. men men, nä måste vara duktig, även om jag har mens).

Ha det så gott alla!!!!!

See you!!!!! 

!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Heja!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-04-04 @ 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0