Våg@dagen!

Jaha, så har man varit på jobbet och vägt sig ikväll, det gick riktigt hyfsat måste jag säga, hade gissat på minst 1 kg upp, men det var faktiskt bara 4 hg och det är jag jättenöjd med, med tanke på hur mycket godis jag ätit i helgen.

Jag och Boel var på styrketräning idag och det var skitjobbigt men skönt när det var över! Vi ska igen på fredag och söndag. Vilka bombnedslag vi kommer att bli!!!! :) ho ho ho ho. Idag har vi kört jättemycket övningar för det snygga gäddhänget som vi har, får se hur ont man kommer att ha i morgon.

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Kompis! Dina aroma melts finns hos B imorgon runt 5 snåret. Njut av dagarna som är kvar!!!

2006-04-19 @ 16:54:04
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0