Våg@ är kul

Igår var jag på vägning på vår grupp Våg@, hade gått ner 1 kg sen förra veckan då vi vägde in oss, Jippie!!

Har haft ont i halsen hela veckan, kändes fördjävligt imorse, känns faktiskt lite bättre nu, får väl hoppas det är på väg att gå bort.
Ska iallafall på styrketräning ikväll, har inte varit på en vecka, om jag ska vara ärlig så känns det nästan jobbigt att måsta fara dit, men bara jag kommer mig iväg så känns det säkert bra och garanterat skitbra när jag åker därifrån.

Annars så har det inte hänt så mycket, gubben kom tillrätta, jag hade missuppfattat tiden så jag fick hem honom hel och ren men trött, det är jobbigt att vara i Sthlm! Ändå hade han inte shoppat nåt utan bara suttit på möte. (säger han i allafall...)

Nu har jag bara 2 dar kvar att jobba, sen har jag ledigt i 14 dagar, oh, det ska bli så underbart, det enda som känns lite jobbigt är att när man är ledig så tappar man ju lite rutiner gällande pointsen så ni får hålla tummarna för mig! Lova det!  ska till mamma och pappa till påsk......

Ha dé


Kommentarer
Postat av: annbritt

Heja Catta !!

2006-04-06 @ 09:51:24
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Maria

Hälsa mamma! Och kom ihåg att det är du som bestämmer... Lycka till!!!!!!!!

2006-04-06 @ 16:10:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0