Tjoho!

Nu är jag här igen!

Blev besviken idag på jobbet, hade sett fram emot 2 timmars utbildning, men tyvärr, den blev inställd pga att det var så många sjuka idag, typiskt, som man har gått och längtat efter den här dagen och så blev det bara pannkaka. Har iallafall annan ledighet att se fram emot, jobbar sista dan i morgon före min 14 dagars ledighet.

Pointsmängden går i allafall bra. Igår till middan hade jag ätit upp alla mina points, men det gick bra ändå, var på styrketräning och åt ett jättestort päron när jag kom hem och jag var inte sugen på nåt mer, kanske hjärnan har börjat fatta nåt nu?!

Vi har ätit lax idag, mmm, det var jättegott. Har points kvar till ikväll, fast alla bonuspoints har gått åt idag, köpte chokladbollar till barnen....... jodå, det var tänkt så, men mamma måste ju smaka så det inte är nåt fel på dom!!! Inget fel, dom var jättegoda, gick åt 6 p, allt som jag hade tjänat ihop i veckan. Jaja, jag hinner ju tjäna ihop lite till om jag bara är duktig.

Bye bye



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är ju duktig. Annat är det med mig Miss Piggy ( känner mig så).

2006-04-07 @ 14:20:11
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Uppdatera mera :)

2006-04-09 @ 18:25:01
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0