Skärtorsdag

Ja, så var påsken här då äntligen!

Vi åker till Blåkulla idag, nä, förlåt, jag menar naturligtvis Vuollerim och ska vara där under påsk, förhoppningsvis blir det bra väder så man kan vara ute, ska ut och promma iallafall, det har jag bestämt mig för och jag SKA genomföra det också.

Har köpt lite påskgodis (jag vet....), ska äta lite, det vet jag att jag gör, men jag ska i allafall inte köpa nåt mer så när detta är slut så är det slut. Jättebra med pointsvågen för då får man verkligen se hur mycket points lite godis är. Kollade hela påsen när jag varit och handlat och det var 53 p, usch och fy, tur att man inte ska äta upp hela själv!! (nä, jag ska inte äta den själv jag lovar!!!!)

Jag och Boel var på styrketräning igårkväll, vi trodde att det skulle vara smock med folk eftersom det är påsk, men nädå, vi var helt ensamma och det var jätteskönt, det var bara att välja och vraka vilka maskiner man skulle använda. Vi gjorde allt vi skulle, men ändå kändes det inte riktigt som att man hade gjort allt, vet inte om man inte tog i ordentligt eller vad det var, jaja, vi har iallafall gjort det och det är ju bra! Fick ihop 3 bonusp på det och de behövs verkligen!
Vi har tänkt fara på tisdag och torsdag till veckan också, vi är båda lediga så vi kan fara mitt på dagen då det antagligen inte är så mycket folk.

Jag bloggar när jag kommer hem från mamma och pappa så ni för höra hur det gått, jag hoppas att ni alla hålla tummarna för att det går bra och att det är ett minustecken nästa vecka på Våg@.

Glad Påsk alla!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Hej! Vill bara önska Glad Påsk.
Ann-Katrin

2006-04-13 @ 14:09:09
Postat av: Maria

Glad Påsk och kämpa på!

2006-04-13 @ 17:36:12
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Glad Påsk på dig själv ! Promenera på och tänkt på pointen och mig lite...

2006-04-14 @ 09:18:13
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0