Promenaddagen!

Så var promenaddagen här!
Jag har varit på en riktigt lång promenad fast det regnar, var lite blöt när jag kom hem, men jag gjorde det!!! En hel timme blev det och nu känns det jätteskönt.
Har tagit fram cykeln och det känns helt underbart, blir nog cykling till jobbet den 24:e då jag börjar igen.

Vägde mig idag (gör det varje måndagmorgon) och det var faktiskt inte kul, har lyckats gå upp 1,3 kg på den här helgen!! Fy fy fy fy på mig, har nu idag börjat på ny kula igen, vet ej för vilken gång i ordningen, men det är bara att göra det bästa av situationen, det är ingen annan än jag själv som orsakat denna viktuppgång, ingen har stoppat all skit i munnen på mig, det har jag klarat av så bra själv. Det är synd att man inte har nån att skylla på, det hade varit mycket lättare. Skammen sitter som en stor sten på min axel just nu.

Nog om det tråkiga, nu ska jag blicka framåt igen, det är ju vår och vägarna är cykelbara, det kan bara bli bättre. Funderar faktiskt just nu på om jag skulle gå och baka, inte nåt kladd utan frallor med solrosfrön i, de är supergoda och inte så många points heller.

Sixten har en kompis här och det är jättebra, då slipper mamma få ont i öronen, då surrar han med William istället, jag ska passa på att njuta medan jag kan. Gubben har farit iväg och ska tvätta min bil så den blir blank och fin igen, den ser inte blå ut, den ser snarare skitbrun ut just nu, men det ska det som sagt bli ändring på.

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Heja Catta ! Nu börjar en ny vecka ! Hur många minuter gick du och hur många points fick du ?

2006-04-17 @ 23:27:57
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Catta

Jag gick en hel timme, vet ej hur många p det blev. Du då, hur GICK det för dig?

2006-04-18 @ 14:13:24
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0