Påskdagen

Är hemma igen från påskfirande hos mamma och pappa. Tyvärr var vädret inte så kul, det regnade i stort sett hela tiden, blev ingen pimpeltur men väl en långprommis med gubben.

Har överskridit pointsen och haft ont i magen, men som det ser ut (än så länge) så har jag inte gått upp något i vikt, men det kommer väl senare. Är lättare att sköta sig när man är hemma.

Ska baka pizza idag, egengjord, så det blir inte så farligt, jag tål inte ost så den slipper jag, det blir imat havregrädde på min bit istället och det är jättegott, plus lite skinka och ananas, mums filibabba.

Har satt om några gullskäror som började bli lite väl långa och rangliga, satte även om några fjärilsblomster som också tyckte att de ville ha lite nytt på fötterna, synd att man inte har fler fönster, det börjar bli fullt nu. Har kvar att sätta gurka, krasse och nåt mer som jag just nu inte kommer ihåg namnet på, undrar var jag ska sätta dom??? Jaja, det löser sig säkert på nåt vis.

Jag har även hunnit med att hacka lite is på uppfarten, jag ÄLSKAR det, det blir så fint utan all den hemska snö och is som varit där tidigare. Försökte mig på att flytta ner postlådan till vägkanten, men den satt fast som bara den!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen hem! Igår var det kanonväder här, strålande sol hela dagen! Ja, jag har tänkt på bikinin och det har gått ganska bra.. Vi syns på tisdag. !!!

2006-04-16 @ 16:13:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0