Onsdag

Jaha, så har då halva veckan gått, tänk vad tiden går fort egentligen, man hinner ju knappt med.

Vi hade iallafall en jättetrevlig tillställning med Våg@ hos Maria igårkväll. Det var supertrevligt! AnnBritt var med och visade lite Alpnaering (det blev ju dyrt naturligtvis...), så fick vi provsmaka på en hel del, nu kunde ju inte jag smaka allt tyvärr, men det jag fick smaka var väldigt gott i allfalll, speciellt taco-köttbullarna, de var supergoda, Tack AnnBritt!!!

Annars är det väl precis som vanligt hos mig, har inte hänt så mycket. Barnen fick handla av glassbilen idag och Sixten köpte sig en svart keps som han är jättestolt över, det är ju en tiger på den, COOL!

Tänk att jag fryser då jämt!! Jag håller på att bli tokig, det är väl inte normalt att gå omkring och frysa hela tiden. Är alldeles knottrig på armarna just nu. De visa brukar ju säga att när man håller på att gå ner i vikt så kan man frysa, men jag har ju för sjutton inte lyckats gå ner nåt på flera veckor. Fast det kanske blir ett super-ras nästa vecka..... tänk om man skulle ha sån tur!!

Nä, nu är det nog bäst att ställa sig vid spisen och steka lite pannkakor till barnen, själv ska jag äta grönsakssoppa på brk, är inte så förtjust i pannkisar.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var jättetrevligt! Det måste vi göra om.

2006-04-27 @ 08:48:34
Postat av: AnnBritt

Tack själv ! Det var kanonroligt att träffa er alla. Det gör vi om !

2006-04-27 @ 09:45:14
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Fru Nordling

Snart kommer jag och jobbar och då får vi stötta varandra med ponitsen för jag har då inte heller lykats att gå ner. Kan bero på Chokladen.

2006-04-27 @ 14:24:50
Postat av: AnnBritt

Hoppas helgen går bra !!

2006-04-30 @ 13:54:48
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0