Jag är på G igen!!

Hallå!!!

Jag är på G igen!! Tror att jag är med på banan igen, det känns helt underbart, halsen gör inte ont längre, har städat lite idag och har en sån energi så det är inte sant! (mensen är på intågande, det kanske där energin kommer ifrån...)

Har inte skrivit upp pointsen idag, men om jag funderar lite så har jag nog inte överskridit så  mycket, åt 2 st jättegoda paltar till middag, hade kunnat klämma en till, men jag sa stopp!!! Känner mig jätteduktig. Vägde mig imorse (trots att man inte ska, jag vet) och det var hör och häpna!! 1 KG NER sen förra veckan, hoppas bara att det är så imorgon också.

Gubben har försvunnit!!!
Han åkte till Sthlm igårmorse och sa att han skulle vara hemma kl 17 (det är vad jag tror att jag hört...), än har han inte kommit hem och inte svarar han på mobilen, hm, hm, vad gör han egentligen.... Jag och Sixten har iallafall pratat in ett jättebra meddelande på hans mobilsvar!! Sixten är förresten i badet just nu, har varit snäll hela långa dagen idag, inga utbrott och mamma är såååå lycklig!!

Ska gå och kolla Sixten nu, men vi bloggas väl snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag tycker du missbrukar dina utropstecken lite väl mycket för att det ska ha någon effekt.

2006-04-02 @ 19:54:37
Postat av: Catta

Jag gillar mina utropstecken tack!!!!!!!!!!!!!

2006-04-02 @ 20:36:16
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Å vad gott med palt. Det måste jag göra nån dag tror jag.

2006-04-03 @ 07:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0