Här kommer den....

efterlängtade uppdateringen!

Jodå, pointsen har det gått ganska bra med, jag skriver ganska för jag har väl överskridit litegrann, men inte så mycket som jag har gjort förut, så bara det är ju en bedrift i sig.

Igår blev det både lite fika och god mat (potgratäng och fläskkotletter) till middag, tyvärr (fast ganska bra egentligen) var det grädde i kakan och även på gojset som jag satte ovanpå vilket fick min mage att vända på sig ett par timmar senare, fick sitta på toan och oja mig ca 1 timme. Jag tänkte: ALDRIG MER FIKA, ALDRIG MER FIKA, NÄ USCH OCH FY AJ AJ AJ AJ!!

Men nog har jag fikat idag, men absolut ingen kaka med grädde, det blev en bulle och en cafékaka SOM JAG SKRIVIT UPP i min lista. Har tills nu ätit 23 p, vilket inte är så dumt egentligen, har varit på styrketräning på morron och dessutom städat som en vettvilling). Ska inte äta nåt mer med points idag, det blir en frukt till kvällsfikat. Jag känner mig ganska så duktig faktiskt!

Ifall ni missat! JAG ÄR LEDIG TILL VECKAN OCH VECKAN DÄRPÅ!!!!

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Superduktig har du varit! Är bara liiiite avundsjuk på att du får vara ledig ...

2006-04-09 @ 19:14:05
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Du kommer väl i kväll??????

2006-04-10 @ 15:07:57
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0