Blä

allt känns jättetungt just nu, vet inte vad det beror på. Dagen började så bra, tog ner gardinerna i köket och städade det och satte upp nya mindre vintriga gardiner, det blev jätteljust och fint, ändå känns det inte kul just nu. Ingen mens är på gång heller så det kan inte vara det. Nää, vet inte vad det är.... Ska ju börja jobba imorgon igen efter 2 veckors ledighet, det kanske är därför, huvudet har börjat deppa redan!

Har bråkat med Sixten idag (oh, så ovanligt!!), han vill inte cykla och jag blir tokig på ungen!! Nån gång måste han ju lära sig, jag tänker inte köra runt med honom bakpå min cykel hela livet, han är ju för sjutton snart 5 år.

Har gjort min deklaration idag också, tänk vad lätt det är nuförtiden, man bara kollar att siffrorna stämmer och sen är det bara att skriva under. Ska t o m få tillbaka lite och det är ju alltid bra, då har man ju nåt att se fram emot!!

Ha det bra mina vänner så kanske humöret är bättre nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du lider av söndagsångesten... Jag förstår dig när du har varit ledig länge. Bara du inte stoppar nåt i munnen så överlever du denna dag också :)Ska snart på en visning så vi ses imorrn!

2006-04-23 @ 15:00:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: AnnBritt

Håller med föregående talare, stoppa inget i mun ! P.s. Nu har jag uppdaterat !

2006-04-23 @ 20:53:52
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: AnnBritts syster

Åh, känner igen de där med att "vill inte cykla". Min son, snart fem år, har inte heller de intresset. Vad gör man?! Förra sommaren fick jag nästan tvinga han att sätta sig på cykeln. De tog halva sommaren. Sen när han såg att han visst kunde, då cyklade han litegrann. De blir väl samma visa i år igen... ;o)

2006-04-25 @ 13:16:59
URL: http://evron.blogg.se
Postat av: Catta

Hej AnnBritts syster!
Skönt att höra att det finns fler med "fega" barn. Jag har provat idag igen, men icke sa nicke, han säger att han ska ha med sig den till dagis för att cykla hem men, men vi får väl se. /Catta

2006-04-25 @ 15:34:23
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0