Söndag och solen skiner!

Vilken härlig dag vi har uppe i norr i dag!!
Solen bara gassar från en klarblå himmel, att det är söndag gör ju allt ändå lite bättre :)

Imorse började jag min dag kl 8.10, satte igång med bak nästan direkt, det blev potatisbakelser, dom ska jag bjuda alla tjejer på ikväll. Jag har Carina från Alpnaering här för att demonstrera lite av deras produkter. Det ska bli kul.

Efter lite frunch begav jag mig på en prommis, jag tog vägen förbi Djuptjärn mot stan, var in på ICA Hjärtat och handlade lite och sen gick jag strandpromenaden hem, det var mycket folk både på isen och gångvägen, märks att det är fint väder, nu börjar alla tina fram igen, riktigt härligt.

När jag kom hem satte jag mig på altanen i solen en stund, läste lite reklam som kommit.

Har precis diskat bort det jag använt i bakeriet på morgonen, tvättmaskinen har jag också slagit igång. Nu ska jag bara göra ingenting tills det är dags att börja med middan, det blir enkelt idag, hamburgare, bröd och pommes.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0