Vunnit!

Jag vann i Gammelgårdens IF:s lotteri! Vad jag vann??? Jo, jag vann 2:a pris som var 8000 kr på Euronics! Är jag glad? JAAAA.

Har varit på Henrikssons och rekat lite, lutar nog åt att jag införskaffar mig en sånhär goding:



vad tycker ni? Visst är den fin?! Om jag köper den och köttkvarnstillbehör så blir det nog omkring 8000 kr. Min vinst, min grej!!!!
Färgen gillar jag också, den här mörkare rosa heter cranberry el så den här som är lite ljusare, den heter bara rosa:



Båda är ju lika fina, vilken tycker ni?

Idag har jag städat köket, gjort lite sommarfint, satt upp ljusa sommargardiner, har precis bonvaxat golvet så det ska se lite finare ut, det är så himla nött så det är inte klokt.
I april var vi och beställde tapetsering och golvläggning men än har ingen från Wiklunds varit hit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0